DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 3 Sayı: 6, 1.12.2010

Yıl: 2010

Research Article

 

1. GLOKAL ÜRÜN VE MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: “ALGİDA” İZMİR ÖRNEĞİ

Aykan Candemir , Ali Erhan Zalluhoğlu

Sayfa : 1-27
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. YÖRESEL ÜRÜN İMAJININ TÜKETİCİ SATINALMA DAVRANIŞI VE YÜKSEK FİYAT ÖDEME EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA

Gülpınar Kelemci Schneıder , A. Bahar Ceritoğlu

Sayfa : 29-52
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ - TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ

Hüseyin Kanıbir , Sima Nart , Reha Saydan

Sayfa : 53-84
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

4. e-PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN e-MEMNUNİYET ALGILAMASINDA ROL OYNAYAN BİLEŞENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Levent Çallı , Nihal Sütütemiz , Mustafa Yılmaz

Sayfa : 85-105
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 2 Sayı: 4, 1.12.2009
    • Cilt: 3 Sayı: 5, 1.06.2010
    • Cilt: 3 Sayı: 6, 1.12.2010
    • Cilt: 4 Sayı: 7, 1.06.2011
    • Cilt: 4 Sayı: 8, 1.12.2011